Dienstag, März 11, 2008

Surfing!

Hey there!

Heute nur ein ganz ganz kurzer Eintrag! Ich muss euch naemlich unbedingt etwas erzaehlen. Heute nach der Schule mache ich meine ersten Versuche mit surfen. Ich hoffe das klappt dann auch einigermassen!

Und ich glaube, das bleibt nicht das einzige Mal! Es haben naemlich schon einige Leute meiner Klasse gesagt, dann koenne ich ja morgen mit ihnen mitkommen! Mal schauen, vielleicht ist dann findet dann morgen schon mein zweites mal surfen statt:-)

Ich hoffe, ich kann dann so schnell wie moeglich Fotos von mir auf einer riesen Welle in meinen Blog stellen... (oder vielleicht einfach von mir mit dem Surfbrett) (vielleicht eher...)

Letzten Sonntag war ich noch am Ocean Beach! Mein Sonnenbrand hat sich noch ein bisschen verstaerkt, ist aber nicht wirklich schlimm! (Nicht zu vergleiche zu denen in Italien) Aber der Strand war sehr schoen und der Pier riesig! Der Steg soll eine halbe Meile lang sein! Und ich glaube das stimmt beinahe! Auf jeden Fall genoss ich die Zeit in der Sonne...

Okay, this was already my today's post!

Have a good time and see you soon,
Philipp

3 Kommentare:

Martina hat gesagt…

Hej Philipp!
I läs immer eui blogs und wär sooo gern au irgendwo! aber jez zersch mol dmatura fertig mache, denn chani entli au wieder id ferni... go surfe würi natürli gad mitcho;-) Vill spass no, gnüsses!
Grüessli Martina

Philipp hat gesagt…

hey Martina!
Danke vil mol fuer din Kommentar! Isch immer schoe waemmer wiedermol oeppis us dae Schwiz ghoert! Cool dasd ues chli vefolgsch:-)
Aber isch wuerkli zum gnuesse!
Machs no guet ide Schuel und daen ganz vil Erfolg ade Maturapruefige!
Liebe Gruess Philipp

Anonym hat gesagt…

huere kack etz hani alles schön gschribe ka und den en pc-fehler...scheiss technik. naja schribis halt nomol, also:
sali pipo (hani gschribe)
han mich widermol informiert über dini tätigkeite in the USA. chan mer jo amel chli ziit loh, wilt du jo ned sooo oft schribsch...;-)
tönt aber alles würkli kuhl mueni sege, bi amel scho es bitz ifersüchtig. aber ned allzu fescht, han etz nämli gad 3 wuche ferie vor mir und im summer gangi den für über 2 mönet uf canada. mache den au en blog, eifach grundsätzlich zums der heizahle...hehe.
s'einzig woni di würkli, würkli beniede isch s'wetter...do chan d'schwiiz halt scho ned ganz mithalte. und hüt im training (spile übrigens sit neustem in herisau ;-)) hets sogar gschneit...en wiise fluum isch ufem platz glege...huere sch****.
naja au da goht vorbi. mue der den mol no en video vode fasnacht schicke, super. ;-) also bis den e schöni ziit witerhin, tuesch flissig blogge. gruess tom
p.s. hoffentli klappets etz. (hans kopiert...)