Sonntag, Februar 17, 2008

Fotos

Ich habs schon geschafft Fotos auf den Blog zu laden!!

Als erstes einmal San Diego Wetter in einem kleinen Park in meiner "Neighbourhood":



Dies hier ist das Wohnzimmer bei meiner Gastfamilie und auf dem zweiten Bild sieht man auch noch den grossen Fernseher:


Und dies ist noch mein Zimmer mit der wunderschoenen Rosendecke! Ich habe sowieso das Gefuehl diese Leute haben ein Flair fuer Kitsch!


Dies war mal ein kleiner Einblick in das Haus und das Wetter! Auch in den naechsten Tagen werde ich noch viele Eindruecke sammeln und vieles zu berichten haben!
Gruss Philipp

4 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

du penner, tönt alles huere gmüetlich.

wünsch der trotzdem e schöni ziit, werd mi vo zit zu zit über dis befinde informiere.

mue etz witerlerne...bi ide schuel. es git lüüt die müend au was mache de ganz tag...

en schöne

gruess tom

Anonym hat gesagt…

Hallo Philipp,
Hei das gseht jo mega schön us! und so wies tönt, würsch jo scho richtig verwönt! aber bi natürlich uuuh froh, das es dir au guet goht. Holl dir bi däne "heisse" Temperatur jo kein Sunnebrand!

bis bald!

Esther

Anonym hat gesagt…

Hiho Philipp,
jajaja... die sonne scheint... naja bi ois au aber 20 grad isches leider nonig! finds e super sach, dast sone blog gmacht hesch, erfahri chli wies mim "ex-inneverteidiger" gaht :)!

bisch scho go surfe? nei? wieso nöd? loooos gang go surfe :)!!

werd sicher immer chli uf dem blog sii, weisch ja, han gad meega viel arbeit :)!

tschüüs
jonas

Anonym hat gesagt…

Salutti Philipp......

hey du feriegascht..han jetzt soebe dini siite durgstöberet...sehr interessant!! :-) hoffe dir gfallts wiiterhin so guet und gnüsses, d ziit gaht schnell umä ;-) ich freu mich immer wieder über news uf dinere page...

liebs grüässli

Katika